Bir Delinin Kaleminden...: Diyorum ki!

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

27 Aralık 2014 Cumartesi

Diyorum ki!

.........
Diyorum ki;
Uğramasam okula..
Otobüslere kaçak binsem!
Sigaram bitmeden bir tane daha yaksam...
Kimseyle konuşmasam.
Konuşmaya değecek kimsenin olmadığına inansam!
Bir kelam çıkmasa dilimden;
Çıkıp sokaklara avazım çıktığı kadar küfretsem..!
Sana, ona , buna, şuna bana ve herkese;
Yok yok küfretmeyeyim yakışık almaz değil mi?
Hemen köşedeki bayiden bi büyük alsam hani;
Gazete kağıdına sarma gereği duymasam mesela;
Ulu orta demlensem hafiften..!
Dünya fır dönse gözümde;
Benim değil; gözlerimin uykusu geliyor...
Diyorum ki;
Buralardan kaçmaya çalışan bir mülteci olsam;
Hedefime varmadan alabora olsa tekne!
Kafam bi dünya, kulaç atmaya çalışsam;
Ama yok yok ben yüzme bilmem ki!
En iyisi çıkıp şehrin en yüksek tepesine;
Sigarayla karışık yer yer sağanak gözyaşı eşliğinde;
İnceden yudumlamak şu zıkkımı;
Sen bilmeden; sen duymadan ve sen görmeden;
Mevsimin bu ayazında donup kalsam diyorum;
Ben donsam..
Sen bilmesen...
Sigaram hiç sönmese!
Sen bilsen de;
Yine de sigaram hiç sönmese........



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...