Bir Delinin Kaleminden...: Sensiz Biraz Ölü

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

29 Aralık 2014 Pazartesi

Sensiz Biraz Ölü


....
Unut demek kolay;
Unutmak istediğimi kim söyledi ki?
Bazen sırf daha çok düşünmek için çabalıyorum..
Bütün köşe başlarını kolluyor sanki ölüm melekleri,,
Kalemler bana düşman;
Her seferinde gözlerine yenilmeyi seviyorum!
Bir kez daha bak şimdi gökyüzüne!
Adı konmamış şarkılar yazdım bulutlara,
Gözlerime baktığın gün düştüm ben!
Yalnızlık tuttu ellerimden;
Bir kez daha kalktım ayağa,
Dudaklarıma hapsolmuş çığlıklar gibiyim..
Söyleyeceklerimin hepsini bir avuç sigara dumanına sardım,
Gözlerini çekip kaçırma benden;
Bütün cümlelerin gizli öznesi gibisin;
İçim tıklım tıklım sensizlik!
Şarkılar öldürüyorum,
Saat gece yarısı, sigaram bitmek üzere;
Kabuslara maruz kalıyorum uykularım yarım!
Senin yokluğuna defnedilmiş bedenim!
Nasılsın sorusuna;
Değişen birşey yok demeye hüküm yemişim;
Nasılım?
Sen yoksun, hiçbir şey değişmiyor!
Nasılım?
Hep bir yanım eksik!
Nasılım?
Biraz sensiz, biraz yarım, biraz sarhoş!
Nasılım?
Değişen bir şey yok, hiçbir şey değişmiyor;
Bütün şarkılar sen kokuyor
Nasılım?
Sensiz biraz ölü;
Sensiz biraz ölü.....


Aşkın Şairi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...