Bir Delinin Kaleminden...: Bana SEN Olmuş Bir ŞİİR...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

17 Mayıs 2015 Pazar

Bana SEN Olmuş Bir ŞİİR...

Halüsinasyon misali sevmelerim var benim memur bey!
Peşinden koştuğum hiçbir aşka yetişemiyorum!
Beni sevmediğini söylüyor ama seviyormuş gibi yapıyor…
Kafamın içinde intihar eden şarkılar var!
Bütün sigaralar dudaklarımda can veriyor…
Gördüğüm hiç bir şey gerçeği yansıtmıyor!
Sadece zaman geçiyor…
Karşımda başka biri duruyor;
Aynadaki beni tanıyamıyorum!
Halüsinasyonlara uyandığım sabahlarım var,
Tımarhanelere kapatıyorum düşüncelerimi;
Ölülerle konuşuyorum sonra!
Aklım bir avuç ölüm!
Uçurumlarda yürüyen ağaçlar duyuyorum…
Sağ elim sol ayağımın adımına denk gelmiyor…
Ben sana zil zurna artçı bir sarsıntı;
Ve bütün şiirler koca dünyaya gebe!
Ben sana tıklım tıklım deli!
Kalbimse bana bir avuç gürültü…
Halüsinasyona bağlı yazılar yazıyorum…
Deli dolu bakışlar;
Ölümbaz kaçamaklar,
Sevmeye yetmeyen ömürler;
Yolda kalmış cesaretler,
Ve sana dönmüş bir kalp;
Sana dönüp, SEN olmuş bir şiir…
Bana SEN olmuş bir ŞİİR…



Aşkın Şairi
                    FACEBOOK SAYFAMIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...