Bir Delinin Kaleminden...: Kızımıza İyi Bak...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

31 Mayıs 2015 Pazar

Kızımıza İyi Bak...

...
İngiliz sefaretinde bir aşk istiyorum senden!
Sömürge mutlulukların gölgesinde!
Işıklardan uzak!
Ufka sessiz!
Karanlığın ortasında kaybolan gündüzler gibi...
Pembe denizlere susamış seslerden;
Gökyüzüne boğulan hayallere kadar..
İçimden sustuğum!
Gerek duymadığım sözcükler kadar!
Sana küsen duygularım var..
Geceyi gündüze sunuyorum..
Akıl karı değil beni sevmek...
İlk ışıktan sağa dön!
Sen benden ne kadar uzaksan;
Mutluluk sana o kadar yakın:
Ben sevilecek bir adam değilim;
Bana kırılan umutlar var!
İngiliz sefaretinde bir aşk istiyorum senden!
Sömürge ayrılıkların kucağında yatsın duygularım!
Yelkenler fora kırıldığım yanım..
Gitmeler beni bekler!
Kaçışlarım kandırmasın seni..
Duygularım sana gebe şu saatlerde!
Seni sana bile bırakamıyorum baharında bu karanlığın!
Kızımıza iyi bak;
Aklım;
Biraz sen, biraz kızım, biraz da biz!
Teslim olduğum yanım;
Kızımıza iyi bak...



Aşkın Şairi
               FACEBOOK SAYFAMIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...