Bir Delinin Kaleminden...: Ben Sana Şairim...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Ben Sana Şairim...

...
Ben sana şairim bilemezsin...
Bütün sokaklardan devrik cümleler kuruyorum!
Sana varmadan düşüyor anlamı bütün şiirlerin..
Ne mübareksin ki!
Yağmursu bir bakış dokunuyor gözlerime;
Ben sana şiirim bilemezsin!
Susmuş bir odaya mahkum edilmiş sessizliğimiz!
Mum ışığında karalanmış sanki gökyüzü!
Yıldızlardan taç yapıyorum…
Bütün hayallerim bir sandal olmuş!
Deniz aşırı ülkelerden geçiyorum…
Geceyle öpüşüyordu deniz…
Ben sana şairim bilemezsin…
Saklambaç oyna benimle;
Gönlüme saklan mesela!
Kaybettim seni diye aklım çıksa!
Sen bana şiir olsan;
Ben sana şair…
Sen bana şiir olsan;
Ben sana şair…



Aşkın Şairi
              FACEBOOK SAYFAMIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...