Bir Delinin Kaleminden...: Biten Bir Aşk...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Mayıs 2015 Cuma

Biten Bir Aşk...

...
Biten bir aşkı kimse toplayamazdı!
Toplayamadık!
Belirsiz bir şiddette yerle bir olduk!
Ayağa kalkmaya çalışan şiirler;
Kaldırım köşelerine sinmiş bira şişeleri;
Sarhoştum hatırlamıyorum saçmalıkları falan!
Kırmızı karlar yağdı üstümüze!
İki ayrı yol;
Ve iki ayrı insan;
Ayrılığın çaldığı kapımızı; sessizlik kapatıyor şimdi!
Bizim olmayan bir gökyüzünü nasıl olur da paylaşırdık ki!
Al senin olsun bizim olmayan bütün güzellikler!
Hadi al senin olsun bütün el değmemiş sevmeler;
Güneş bile senin olsun;
Biten bir aşkı kimse toplayamazdı!
Toplayamadık işte...
Ne sen cesaret edebildin;
Ne de ben gururumu ezebildim;
İki yakası bir araya gelmeyen dağlar gibiyiz şimdi..
Biten bir aşkı kimse toplayamazdı;
Ne sen, ne de ben toplayamadık işte;
Toplayamadık....




Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...