Bir Delinin Kaleminden...: Koşar Adım Sev Beni...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Mayıs 2015 Cuma

Koşar Adım Sev Beni...

...
Koşar adım sev beni!
Gelişi güzel olmasın sevmelerin!
Yürürken aklına gelse mesela!
Adım başı sev beni;
Farkındalık yarat işte;
Fizik teorilerine eş değer teoriler yürük aklından!
Nükleer bir silah gibi kıskan beni!
Olur olmadık yerde tehlike çanların çalsın!
Gözlerim kovalarkan gözlerini;
Gözlerin kaçsın gözlerimden!
Dilim farklı bir lisanda sevse seni;
Sen anlamasan ben yansam!
Ateşe batmış kalbimle tutsam kalbinden!
Bahtsız bir bedeviyi canlandırsam mesela!
Ya da bir mecnun olsam çöllerde!
Güneş gelin en sıcak sözcüklerini dayasa alnımın ortasına!
Ya da kum fırtınaları kopsa işte!
Değişik afetler olsa mesela!
Yine de yağmur gibi sev sen beni..
Hani sevmeye kıyama, ama sev yine de!
Eteklerin zil çalsa bana gelirken;
Bütün sokaklarda büyük bir hengâme kopsun;
Yıllanmış şaraplar kıskansın beni!
Koşar adım sev beni...
Gelişi güzel olmasın sevmelerin!
Aklına geleyim;
Önce dur sonra koş!
Koşar adım sev beni!
Koşar adım sev beni....





Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...