Bir Delinin Kaleminden...: Yalnızlık Bana Kalsa...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

7 Mayıs 2015 Perşembe

Yalnızlık Bana Kalsa...

İçimden sana doğru koşan duygular seziyorum!
Şu gelen bahar mıdır?
Aklımı başımdan alan bakışların mı?
Mevsimler de değişiyor sanki!
Yağmurlar bir başka yağıyor..
Ve inanır mısın?
Bende bir başka susuyorum..
Sustukça mı seviyorum yoksa seni?
Doğruyu söyle bakışların gerçekten tehlikeli mi?
Uçurumlardan mı atsak aşkı?
Sadece yalnızlık kalsa bize!
Biz kim?
Sadece bana diyorum;
Yalnızlık kalsa!
Yalnızlık bana kalsa….



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...