Bir Delinin Kaleminden...: Pardon...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

14 Mayıs 2015 Perşembe

Pardon...

...
Pardon!
Bahçelievlere giden otobüsler buradan mı gidiyor!
Dilime dolandı ıslıklar kusuruma bakmayın lütfen!
Bütün cümleler sanki kalemime bulaşmış gibi!
Neresinden tutsam hayatım bir avuç hiç oluyor aklım!!
Gözlerimden dökülen yağmurlar yollara düşüyor!
Bugün aklım sen!!
Pardon!
Bahçelievlere giden otobüsler buradan mı gidiyor!!
Yalnızlığım tıklım tıklım menekşe kokuyor..
Güneş parçalı bulutlu..
Sessiz sedasız esen kaba saba rüzgarlar!
Attığım adımların adresi biraz kayıp!
Uçurumlardan düşen mektuplar yazıyorum..
Kalemimdeki ilk kelime; SEN!
Pardon!
Bahçelievlere giden otobüsler buradan mı gidiyor?
Gidipte gelmeyen hayallerim gibiyim!
Bir defa gitmek ve hiç dönmemek istiyorum!
Buram buram bir karanlık takılıyor aklıma;
Sessiz sedasız yollara düşen notalar,
Detone olmuş adımlar…
Gözlerinizden bir buse takıldı dudaklarıma!
Bugün gönül gözüm SEN!
Pardon!
Bahçelievlere giden otobüsler buradan mı gidiyor?
Müsaitseniz kalbinize uğramak isterim!
Bir yudum kokunuzdan içsem…
Ruhum arınsa bütün günahlarından!
Gözlerimin içi gülse gözlerine!
Yarına koşar adım bakıyorum…
Yağmur kokan cümleleri öptüm bu gece!
Kalbinize buradan otobüs gidiyor mu?
Kalbinize! Buradan! Otobüs!
Pardon, yanlış oldu…
Pardon! Pardon! Pardon…


Aşkın Şairi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...