Bir Delinin Kaleminden...: Dudaklarından Öpüyorum...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

19 Mayıs 2015 Salı

Dudaklarından Öpüyorum...

...
Aklımın sana sustuğu gecelerdeyim…
Tam dudaklarına uzandığında şiirlerim
Bütün sevmeler uykularından uyanacak
Kaç adım attım yangınlarına bilmiyorum!
Aklımdan tuttuğum dileğim,
Köşe başlarını kesen yalnızlığım
Ve korktuğum her şeysin..
Gözlerime doğru yürüyüşe çıkmış sanki gözlerin!
Bütün dertlerin varış noktası gibiyim yar!
Önüm arkam sağım solum SEN;
Kırmızı ojelerine benden selam söyle!
Hava biraz deli bugün;
Yağmur yağsın!
Sırılsıklam ıslansın bütün güller;
Kimse hoşça kalmasın!
Kimse kimseyle görüşmesin!
Bütün aşklar trafiğe takılsın…
Saçma sapan cümlelerin kurbanı oluyorum…
Ben bugün;
Sana giden bir yol!
Sana düşen bir yağmur tanesi;
Ben sana bugün;
Bir karın ağrısı,
Anlamsız bir tebessüm;
Sebepsiz bir neşeyim;
Kalbimin uçurumu;
Şiirlerim kırmızı ruju;
Laftan anlamayan dudaklarının;
En akılsız uçurumlarından öpüyorum…
Laftan anlamayan;
Dudaklarından öpüyorum…
Dudaklarından öpüyorum



Aşkın Şairi         
             FACEBOOK SAYFAMIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...