Bir Delinin Kaleminden...: Ben Sana Koşar Adım Bir DÜŞtüm...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

5 Eylül 2015 Cumartesi

Ben Sana Koşar Adım Bir DÜŞtüm...

...
Sanki sen bana gelmedin de!
Ben sana koşar adım bir DÜŞtüm!
Gelişi güzel bir bakıştan çok;
Mevsimlere yetişme çabası vardı sanki gözlerinde!
Ben bütün ihtimallerimi;
Senin beni sevmen için harcadım!
Veresiye bir sevmekti bizimkisi!
Gözlerindeki yeşili bulmak kadar zordu düşlerine dokunmak!
Aynı hayalin peşinden koşmak!
Geceyle bir olmaktı belki de koşmak..
Nasıl gelsem ki ben sana!
Aklımın bir ucu uçurum!
Ben bugün öldüm olsa gerek!

Ben sana koşar adım bir DÜŞtüm!
Bütün adımlarım sana yönelmiş!
Güllere kahrediyorum!
Dudaklarına yakışan ruj kadar güzeller; kahretsin!
Ellerin, ömrüme merhaba der gibi kavuştu ellerime!
Akıl karı değildi belki koşmak gözlerine!
Gözlerin kadar güzel bu şehir; kahretsin!
Keşkesi geçikmiş bir şiirdi sabahlarımız!
Ve senin uğruna soğuyup giden çay kokulu öpüşlerimiz!
Senin kadar güzeldi günler, kahretsin!

Ben sana koşar adım bir DÜŞtüm!
Ummadığım anda kalbime düştün!
Kaçırdığım notalar;
Eski bir şarkı gibi!
Tahliye oluyor satırlardan!
Gözlerine her dokunuşunda gözlerim;
Detone oluyor bir ayağı çukurda sözlerim!
Bir yudum gözlerine uyak düşüyorum!
Ve bir buket çiçek çaresizliği ellerim!
Yalana gerek yok!
Ben sana koşar adım bir DÜŞtüm!
Bütün kaldırımlar ayağıma takılıyor şimdilerde!
Olacağı var ya;
Her seferinde sana DÜŞüyorum!
Ben sana koşar adım bir DÜŞtüm;
Sende bir kahve hatrına bana DÜŞsene...?
Sende bir kahve hatrına bana DÜŞsene...?



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...