Bir Delinin Kaleminden...: Gelme...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Eylül 2015 Salı

Gelme...

Gel artık!
İnsanlar öldü!
Yağmurlar üşüyor!
Gitmeye meyilli adımlar atıyorum…
Görünmez bir yara bu!
İçimde titreyen bir kar tanesi!
Gel artık…

Aklımdan gözlerini tutuyorum!
Kalbim ağrımıyor da;
Tahliye oluyor sanki benden!
Soğuk bir şiir düşüyor avuçlarıma…
Güvendiğim dal gibi kırılıyorsun!
Bir erkeğin gururu gibi,
Kalbimi orta yerinden kırıyorsun!
Gel artık…

Mavi denizlerde nefes alıyorum!
Gözlerin gibi uzak seviyorum,
Sevmelere uyak düşüyorum!
Notalar kırılıyor kalemimde!
Duasız çıkıyorum kalbinden!
Gitmek istediğim her yer;
Daha bir ölümbaz öpüşler kusuyor!
Gitmeye vaktim olmadan;
Gel artık…

Kanamaktan yorulmuş yara gibiyim!
Sana uzak, bana ırak şiirler gömüyorum!
Mekanın cennet olsun gam-sızım!
Ben dön desem de;
Gelme!
Ben dön desem de;
GELME…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...