Bir Delinin Kaleminden...: Bu Hasret Öldürecek Bizi...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

6 Eylül 2015 Pazar

Bu Hasret Öldürecek Bizi...

...
Bilirim bu hasret öldürecek bizi!
Geç kalmış sayılmayız;
Saat daha on ikiyi bulmadı,
İçimde sen yetmezliği hüzünlerim!


Bilirim bu hasret öldürecek bizi!
Seni sevmeye tabii tutuyorum bütün yarım kalmış gitmelerimi!
Uzaklara düşüyor bakışlarım;
Bir yudum sen gibi;
Akreple yelkovan misali;
Kalemimde aşk özlemi çığlıklarım!


Bilirim bu hasret öldürecek bizi!
Neresinden bakarsan bak;
Kahrediyor bütün sokak lambaları!
Rüzğârlar çarpıyor saçlarıma;
Gözlerime bulaşan gözlerin,
Kalbimde konaklamaya niyet edercesine kalbin..


Bilirim bu hasret öldürecek bizi!
Hadi çık gel;
Çay hazır,
Düşlerimden yapılma bir hayat sunuyorum sana!
Benim akılla işim olmaz;
Bana deli gibi gel!
Ve bilirim ki iki deli el ele yürürüz bu sokaklarda!
Kim ne derse desin!
Yarım bırakmayı sevmem hiçbir şeyi;
Uzat gözlerini gözlerime;
Kaldığım yerden boğulayım işte!
Her şeyi geçtim de;
Bilirim öldürecek bu hasret bizi!
Bilirim, öldürecek bu hasret bizi....


Aşkın Şairi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...