Bir Delinin Kaleminden...: İki Ezeli Düşman...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

20 Eylül 2015 Pazar

İki Ezeli Düşman...

...
İki ezeli düşman gibiyiz seninle!
Ne ben seni sevdiğimi söyleyebiliyorum;
Ne de sen beni sevmediğini!
Birbirimizin yüzüne bakmaya bile tenezzülümüz yok bugün!

İki ezeli düşman gibiyiz seninle!
Gözlerinden düşen yıldızlar gibiyim,
Yağmurlar dökülüyor düşlerimin eteklerine,
Karanlığın bağrında buluyorum rotası sen olmuş duygularımı!
Sessiz sedasız öpüşler uyanıyor satırlarıma,
Ne desem boş biliyorum,
İki ezeli düşman gibiyiz seninle,
Bunu hiçbir şey değiştirmeyecek biliyorum;
Belki de bu yüzden;
İki ezeli düşman gibiyiz seninle...



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...