Bir Delinin Kaleminden...: Zemheri Bir Gece De Vurdu Beni Aşk...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

30 Eylül 2015 Çarşamba

Zemheri Bir Gece De Vurdu Beni Aşk...

Gözleri yakamoz bir kadın,
Bakışları ateş,
İçimi yakan iklimler gibi!


Yarım bırakılmış cümlelerden pay biçiyorum bize;
Haklısın; biz fazla geldik bize!


Zemheri bir gece de vurdu beni aşk!
Kalbimin en uslanmaz yerinde depremler oldu sanki!
Aklım başımda değil de;
Sanki akıl yanıma bile uğramamış gibi!
Gözleri gözlerime çizilen kadın;
Zemheri diyorum;
Zemheri bir gece de vurdu beni aşk!

Gözlerinin yanında deliceydi suslamalarım;
Deniz, gece ilerledikçe kabarıyor,
Ben saçlarının uçlarına demir atıyorum,
Alev alev fırtınalar düşüyor avuçlarıma sonra,
Bir kaldırım köşesine düşüp gidiyor düşlerim,
Seni her gördüğünde gözlerim;
Bütün yelkenler fora bu ütopya da,
Herkes deli, sokaklarda..
Bilirim ki bütün tuttuğum dilekler kabul oldu,
Bir zemheri gece de vurdu aşk beni,
Bir zemheri gece de, vurdu aşk beni…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...