Bir Delinin Kaleminden...: Sessiz Çığlığım...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

23 Eylül 2015 Çarşamba

Sessiz Çığlığım...

...
Merhaba uzaklarıma yakışanım!
Yanıma yakışmak gerçekten zor muydu?
Yoksa mesafeler mi gözünü korkuttu?
Gitmelerden yapma oyuncaklar sunuyorum sana;
Bir tarafı masmavi gökyüzü,
Bir tarafı kızıl mı kızıl gün batımı!

İçimi üşüten bir sensizlik;
Sol yanıma batan cümlelerin,
Sana gelmek isteyen adımlarım;
Önüme duvar ören bakışların!

Korkularımla sarmaş dolaşım bugün!
Bir yudum zehir çaresizliği,
Bir buket kurumuş güllerim,
Satırlara hapsettiğim senli çığlıklarım!!

Keşke kalbinde bana dair bir iz bulsam!
Keşke cümlelerinde bana gebe bir özlem duysam;
Bilirim rafa kaldırılmış özlemlerimiz var,
Sevgiye küs rıhtımlar,
Ve limana uyak düşmüş,
Düş kırıklığı sandallarımız,

Ne vakit sana doğru yelken açsa duygularım;
Gözlerine karşı;
Bir kaşık suda boğuluyorum!
Sana karşı alabora olan düşlerim..
Keşkelere demir atmış bir alın yazım...
Sen benim gün batımım,
Sen benim keşkelere demir attığım yanım.,
Sen benim sessiz çığlığımsın...



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...