Bir Delinin Kaleminden...: Maralım..

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

29 Eylül 2015 Salı

Maralım..

...
Dönmeyeceksin maralım artık biliyorum tutmayacaksın artık ellerimden
Çünkü artık aramıza yollar, ve zor yıllar girdi
Ümitlerimi saf sevincelerimi derken
Hepsini seninle birlikte kaybettim sevdiğim

Artık sen gideli tek kişilikti bu şehir
Lanetler okuyorum her gece
Sensiz geçirdiğim günlere isyan ediyor
Daha çok sensiz kalan bu gönüle
Ceza veriyorum durmaksızın

Seni seviyorum maralım seviyorum
Hayırsızın kızı zalimin kızı
Beni başı boş sevdalara bırakıp
Bu Gitmeler niye şöyle niye ?
Ben can çekişirken hergün
Aşkınla yanar kül olurken sen kim bilir
Hangi masumun yüreğini darma duman ediyorsun

Ah maralım zor birşey istemedim ki senden
Biraz sevgi istediğim
Oysa sen onu bile çok gördün bana
Ve yüreğine girip sahiplenmekti istediğim
O boşluğu benliğimle doldurmaktı
Ona bile sığamadım sığdıramadın

Ve keşke sen ben olsan da
Bu kadar sevmenin acısını yaşaşan
Belki biraz da olsa acırda halimi anlardın
Zaten senin yokluğun en büyük cezaydı benim için
Gelseydin gelirdin isteseydin beni sahiplenirdin

Ama gelmeyeceğini bile bile sitemler ediyorum sana maralım Sitemler ediyorum
Geri dönmeyeceğini bile bile
Hala seviyorum seni
Seviyorum maralım seni
Seviyorum zalimin kızı
Seviyorum seni MARALIM


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...