Bir Delinin Kaleminden...: Detone Bir Yara...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

1 Eylül 2015 Salı

Detone Bir Yara...

Aşkından ayrı aşk kadar soğuk bir baharım şimdi!
Neresinden bakarsan bak;
Mezara koyuluyor düşlerim,
Bir bakıyorum;
Şehirler kaçıyor aklımdan!
Rüzğâra emanet yaşıyorum…
Ben sana soğuk bir baharım şimdi!
Hiçbir güneş ısıtamaz beni sana!
Gelişi güzel gidişler duyuyorum.
Yarım bırakılmış demli bir çay gibi!
Soğuyup gidiyorum gözlerinden!
Aklı başından bakışlar değil bunlar;
İçimde eriyen buz gibi,
Zamansız çalan şarkı gibi!
Gam-sızım olup geliyorsun aklıma!
Bir ayrılık tutturmuşum gidiyorum!
Ayrılmış sayılmıyoruz!
Sadece sen gittin!
Ben halen sende gidi;
Bütün çöplüklerden kâğıtlar topluyorum;
Sana kirli bir şiir yazmak için!
Bugünü saymıyorum!
Bugün bizde yok gibi!
Aklımdaki sen,
Elimdeki kalem gibi!
Seni saymıyorum;
Senden bana gidişlerinden başka bir şey kalmadı çünkü!
Ben sana soğuk bir baharım şimdi!
Sen benim rüzğârımda savrulan yaprak misali!
Detone bir sızısın bende!
Detone bir yarasın bende…



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...