Bir Delinin Kaleminden...: Düş Ömrüme...

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

23 Eylül 2015 Çarşamba

Düş Ömrüme...

...
Benim sana ilan-ı aşk etmeme gerek yok;
Bekleme yani benden bunu,
Bütün şiirler senin için,
Bütün mısralarda gözlerin!
Sadece oku;
Ben seni bir şiir gibi sevdim,
En anlamsız kafiyenin -de hali gibi,
Ben senin kalbine uyak düştüm!
Benim sana ilan-ı aşk etmeme gerek yok;
Bütün gökyüzü senin olsun,
Ve yıldızlar,
Ama bul bu şiiri;
Unutma, ben seni bir şiir gibi sevdim;
Belki de bu yüzden işte;
Benim sana ilan-ı aşk etmeme gerek yok;
Sadece oku;
Belli mi olur;
Deli bir şiir olur düşersin ömrüme;
Sahi ya, en deli şiir ol düş ömrüme;
Düş ömrüme...



Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...