Bir Delinin Kaleminden...: Meyhane Damında Yetiştirdiğim Çiçekler..

LÜTFEN DİNLEYİNİZ

27 Eylül 2015 Pazar

Meyhane Damında Yetiştirdiğim Çiçekler..

...
Ben seni seversem elime ne geçer!
Okyanus gözlerinden,
Yağmur kokulu cümlelerinden,
Ve aşka karşı korkak adımlarından başka, elime ne geçer?

Ölü şiirler doğuyor gecelerime!
Bilirim ki öksüzdür bütün kadehler,
Ve meyhane damlarında yetiştirdiğim çiçekler!
Susuz kalmış bahçeler misali,
Tarlalarımda kurutulmuş sevgiler..
Cebimde unuttuğum şiirlerim,
Ve kese kağıdına sardığım bir büyük rakım!

Kafası güzel rüyalardan geçiyorum!
Mısır kabuğuna sarılmış köprülerden,
Tren istasyonlarından,
Ve meyhane damında yetiştirdiğim sen kokulu çiçeklerden geçiyorum..

Uykulu notalar basıyorum,
Attığım her adım detone olmuş,
Gözlerine ramak kala baharı kaçırmış gibiyim,
Ellerimde son pişmanlığım,
Gözyaşlarımı topladığım reçel kavanozlarım ..

Desem ki ben mecnunum,
Desem ki sen leylasın,
Ve gözümün gördüğü her yer bir avuç toprak,
Ben seni seversem elime ne geçer?
Meyhane damında yetiştirdiğim sen kokulu çiçeklerden başka?
Meyhane damında yetiştirdiğim çiçeklerden başka...?


Aşkın Şairi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YASAL UYARI

ŞİİRLERİN İZİN ALINMADAN KOPYALANMASI VE KULLANILMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASINA GÖRE SUÇTUR. TELİF HAKLARI GEREĞİ İÇERİKLERİN PAYLAŞILMASI YASAKTIR, AKSİ HALDE HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR...